UFO ucieka przed imieniem JEZUS


Jak wyrzucić UFO z domu imieniem JEZUS

Jak wyrzucić UFO z domu imieniem JEZUS

„czułem obecność kogoś kto wszedł do pokoju, a to co zobaczyłem wydawało się być cieniem poruszającym się w moim kierunku”

Joe Jordan to amerykański badacz UFO. Zbiera różne świadectwa osób, zwłaszcza tych którym jakoś udało się pozbyć atakujących tzw. obcych. Niektóre świadectwa, ze 100 opublikowanych, a 400 zebranych przypominają wspomnienia ataków demonicznych, choć może przypadkiem wyobraźnia współczesnych Amerykanów przypisuje to spotkaniom z Obcymi.

Drogi Joe Jordan …pisze obecnie 36 letni Matt, Chciałbym podzielić się osobistym doświadczeniem, które miałem w wieku 17 lat, kiedy byłem uczniem High School. Mieszkałem w pokoju na drugim piętrze naszego domu w Toledo w stanie Ohio. Byłem wówczas bardzo zainteresowany wszystkim co dotyczy UFO jak i o okultyzmem, choć go nie praktykowałem. Próbowałem nieco Projekcji Astralnej, ale bez sukcesu. Używałem też deski Ouija. Moja rodzina była chrześcijańska, ale naprawdę raczej nie wierząca. Na szczęście moja babcia zawsze mówiła o Jezusie jakby Go znała osobiście i to miało na mnie, już później wielki wpływ w późniejszym czasie.

Pewnego dnia poszedłem spać około 10:00, ale po 10 minutach moja siostra obudziła mnie zapalając światło na korytarzu. Mam bardzo lekki sen, więc wstałem z łóżka i zatrzasnąłem drzwi do mojej sypialni tak, że mogłem spać. Około 20 minut po zaśnięciu, czułem obecność kogoś kto wszedł do pokoju, a to co zobaczyłem wydawało się być cieniem poruszającym się w moim kierunku … Krzyczałam i naciągnąłem kołdrę na głowę. Moje serce waliło i wmawiałem sobie że może chyba śnię. Starałem się to zracjonalizować, jakoś zdołałem się uspokoić i siedziałem tak około 5 minut z bijącym sercem i ciężko dyszałem, wówczas poczułem coś wskoczyło na łóżko i usiadło na mnie. Moje łóżko wodne poruszyło się mocno pod wpływem tego czegoś. Czułem że to coś było bardzo ciężkie i zaczęło sapać … wypowiedziało wówczas najbardziej niegodziwą rzecz, jaką kiedykolwiek słyszałem! Byłem tak przerażony, że powiedziałem głośno: „W imię Jezusa, wynoś się stąd!” Zrobiło się wówczas całkowicie cicho, choć zastanawiałem się gdzie to coś jest i czy może wyczekuje aby mi coś gorszego zrobić. Po 20 minutach oczekiwania pod kołdrą, powoli wyciągnąłem rękę i włączyłem światło nad moją głową. Spojrzałem i niczego dziwnego nie widziałem. Wstałem i zacząłem buszować po pokoju i oglądając każdą szafę gdzie by się to mogło schować, aby zobaczyć, czy może pies lub kot wdarł się do pokoju, ale nie było nic, a by nie uciekło, bo drzwi były zamknięte. Zszedłem po schodach do salonu, i zobaczyłem że pies siedział obok mojego taty oglądającego telewizję. Zapytałem Tatę, czy słyszał jak krzyczałem i on powiedział że nie … Był nieświadomy tego co zaszło.

Kilka lat później stałem się świadomym chrześcijaninem i naprawdę rozumiem, co to znaczy być uczniem Jezusa, zacząłem rozumieć znaczenie tego, co miało miejsce w moim pokoju w roku 1994.  To Imię Jezusa zatrzymało to coś !Macie moje pozwolenie na wykorzystanie tego, aby komuś pomóc kto będzie kiedyś w mojej sytuacji. Niech Bóg Wam błogosławi !

MP/CE4 Research Group

http://www.fronda.pl/a/jak-wyrzucic-ufo-z-domu-imieniem-jezus,61403.html

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „UFO ucieka przed imieniem JEZUS

  1. Wizja pisze:

    Trochę nielogiczna relacja , bo ” Czułem że to coś było bardzo ciężkie i zaczęło sapać … wypowiedziało wówczas najbardziej niegodziwą rzecz, jaką kiedykolwiek słyszałem! / zatem KTOŚ a nie coś – pies ,kot mówiło w sposób artykułowany / >
    co więc za pomysł, żeby szukać potem psa lub kota ikrytego w szafie ?

    Lubię

  2. Wizja pisze:

    Sytuacje prosto z kosmosu :
    Sąd zignorował ułaskawienie prezydenta Andrzeja Dudy i przekazał sprawę byłych szefów CBA, w tym Mariusza Kamińskiego do sądu II instancji. Poinformowała o tym rzeczniczka Sądu Okręgowego w Warszawie Ewa Leszczyńska-Furtak…………..
    http://niezalezna.pl/73465-sad-ignoruje-akt-laski-prezydenta-sprawa-kaminskiego-zajmie-sie-wyzsza-instancja

    Lubię

  3. gitara pisze:

    Witam Cię Żołnierzu i przy tej okazji ślę pozdrowienia dla Wizji. Ponieważ wiem, że moje spostrzeżenia i komentarze nie są publikowane na Twojej stronie pragnąłbym, abyś przynajmniej Ty Przynajmniej się z nimi zapoznał .
    Ludzie angażujący się bezkrytycznie do licznych walczących o górnolotne idee organizacji i stowarzyszeń muszą w końcu zrozumieć, że na planecie istnieje starannie ukryta globalna władza, wszechwładny SYSTEM, który rządzi od tysięcy lat ludzkością, celowo tworząc niezliczoną ilość lokalnych i globalnych kryzysów, konfliktów i wojen. Strategia, którą się posługuje jest na tyle efektywna, że jego władza dosłownie jak dotąd nie ma sobie granic. Stworzył on wiele zbrojnych ramion i organizacji, które w jego imieniu niszczą, prowokują i walczą. Strategia jednak polega przede wszystkim na bystrym stałym odmóżdżaniu pokoleń, konstruowaniu, wynajdywaniu i wyolbrzymianiu różnic między płciami, rasami, religiami, ideami i manipulowaniu tymi różnicami w taki sposób, aby skłócić lub choćby spolaryzować dużą część zaangażowanej w konflikt zaślepionej nim globalnej społeczności. W trakcie prowadzenia konfrontacyjnej akcji propagandowej robiącej niedouczonym ludziom wodę z mózgu, a w tym czasie ich wierne awatary, stowarzyszone w licznych mafijnych bractwach i organizacjach załatwiają sobie czołowe miejsca w każdej z takich grup tworząc moralny kręgosłup i mózg dla zaprogramowanych wcześniej właściwych działań. Z tak tworzonego i często gęsto finansowanego chaosu wyłaniają przygotowane wcześniej idee i trwały globalny porządek nad którym mają ścisłą kontrolę. W ten właśnie bystry sposób zmieniają ten świat na własne życzenie i pod własne dyktando, a durnej ludzkości niezmiennie, żywo zaangażowanej w te konflikty wydaje się, że osiągnięty kompromis był ZWYCIĘSTWEM i krokiem na przód w rozwoju ludzkości. Ponieważ strategia ta wymaga wzajemnej rywalizacji, konfrontacji, i walki więc wszystkie możliwe elementy tego świata są na poszczególnych poziomach wzajemnie przeciwstawne LECZ PAMIĘTAJMY SĄ ONE W MOCY JEDNEGO HEGEMONA! Tak więc naiwne, zagubione owieczki egzystują i niezmiennie kompletnie bez sensu szukają sobie moralnego miejsca między bogiem, a diabłem, aniołami i demonami, białymi, a czarnymi, dobrem i grzechem, światłością i ciemnością, hetero i homo, chrześcijanami i heretykami, mężczyznami i kobietami, psychopatami i socjopatkami, prawicowcami i lewakami, Chrześcijanami i Żydami, Katolikami i Muzułmanami, masonami i profanami, PZPR i Solidarnością, Platformiarzami i PiSiorami, ect. Ten SYSTEM CHAOSU ( gdzie chaos oznacza Kusz ) istnieje od Babilonu i jest on nauką z dziedziny strategii i inżynierii społecznej stosowanej do podbijania planetarnych cywilizacji. Kosmiczny okupant tworzy na swoje podobieństwo oddaną mu bezgranicznie hybrydę posiadającą obcą krew RH minus ( warunek konieczny lecz nie wystarczający ) i przekazuje jej wiedzę jak zdobyć i utrzymać globalną władzę na planecie RĘKAMI i ogłupiałymi działaniami stale wzajemnie podpuszczanych durnych i skutecznie korumpowanych, ograniczonych moralnie i mentalnie TUBYLCÓW !!!.
    Sami musicie sobie odpowiedzieć, KKto niezmiennie jest tym oświeconym, pokornym hegemonem, twórcą całego ziemskiego CHAOSU ?

    Lubię

  4. Wizja pisze:

    strategia zapobiegająca harmonii i ładowi oczywiście istnieje i wciąż ma się dobrze,
    tylko pewnie inaczej postrzegamy / definiujemy hegemona ;

    Lubię

  5. qrde blade pisze:

    Przesyłam Wam do zapoznania się z ostatnimi wiadomościami o Nibiru, bardzo szczegółowo omawianymi i doprawdy doskonale ilustrowanymi przez astronoma Gila Broussarda https://youtu.be/xcGyLHxF46E
    Ten dokument ujawnia nadchodząca bardzo nieciekawą przyszłość opisaną bardzo rzetelnie w ST…

    Lubię

Możliwość komentowania jest wyłączona.