TW”Janusz” i kłopoty jego bloga.


Blog Marka

Strona monitor-polski.pl została unicestwiona przez służby

Korzystam z awaryjnego bloga na wypadek gdyby próbowano mnie teraz na dobre „uciszyć”.
Zarówno moja domena monitor-polski.pl na nazwa.pl jak i mój serwer na home.pl zostały zablokowane. Dwóch informatyków próbowało przez całą noc coś zrobić – bezskutecznie. Pozytywne jest tylko to, że zawartość strony udało się nam ściągnąć i zamieścimy na nowej domenie, ale już nie w Polsce. Nawet jeśli ja będę „niedostępny” to treści się pojawią i będą uaktualniane.

W nocy dzwoniłem zarówno do home.pl jak i nazwa.pl – pomoc techniczna albo nie wie o tym co się naprawdę dzieje, albo po prostu kłamią. Twierdzą, że wszystko jest ok i działa. Obiecano, że serwer zostanie dokładnie sprawdzony, jeśli po upgrade do planu biznes (co uczyniłem) nadal będą problemy. Nadal są.

Ponieważ jestem z dala od domu, piszę ten tekst w kawiarence, więcej informacji podam jutro po rozmowie z obsługą techniczną Home.pl i Nazwa.pl.

Dodam, że atak nie jest banałem, na stronę co miesiąc wchodziło ok. 100,000 osób (różne IP!), a wartość domeny wynosi już ok. 150 tys zł. Ostatnim wpisem było tłumaczenie rozmowy Jeffa Rense z Timem Rifatem odnośnie planowanej nowej fali „uchodźców”, którzy są de facto nowoczesną bronią masowego rażenia opracowaną w instytucie Tavistock na zlecenie mafii Rotszyldów.

Ostatni zrzut Monitora Polskiego w Archiwum Internetu można znaleźć tutaj:

http://web.archive.org/web/20160207172629/http://www.monitor-polski.pl/

Wbrew pozorom, zamknięcie mojej strony jest bardzo dobrym znakiem – tego, że żydowska mafia się kończy i że próbują niszczyć wszelkie źródła istotnych informacji. Jest to pływanie rozpaczliwcem i jestem już pewien, że niedługo będzie ich koniec.

Przypominam, że mój kanał na YouTube monitorpolski nadal działa, jest pod adresem:
https://www.youtube.com/user/monitorpolski

Działają też rezerwowe kanały na DailyMotion (videopolonia) jak i na Vimeo (monitorpolski).

Marek Podlecki

https://monitorpolski.wordpress.com/

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „TW”Janusz” i kłopoty jego bloga.

  1. zenobiusz pisze:

    11 responses to “Strona monitor-polski.pl została unicestwiona przez służby”

    Lutek 1 Marzec 2016 o 12:56 pm
    https://monitorpolski.wordpress.com/2013/06/25/25-czerwca-monitor-polski-pl-zablokowany/#comment-114913

    Stanisław 1 Marzec 2016 o 4:14 pm
    Witam Panie Marku ! Jeżeli można w czymś pomóc, proszę dać znać, wszystkich nas nie uciszą, pomógł nam Pan z informacjami, teraz pora na nas by wspomóc

    sprawdzam 1 Marzec 2016 o 4:42 pm
    No niestety strona w archive też mi nie działa:

    503 Service Unavailable
    No server is available to handle this request.

    lub

    Oops, something went wrong.

    Peryskop 1 Marzec 2016 o 6:10 pm
    A u mnie archiwum MP otwiera się, ale tylko od tego wpisu i starsze :
    W poniedziałek 8 lutego – pierwsza konferencja Międzynarodowego Dnia Walki z Kontrolą Umysłu

    sprawdzam 1 Marzec 2016 o 7:34 pm
    U mnie potem też się otworzyło, ale byłam zajęta, więc nie sprostowałam.
    Otwiera się jako ostatni art z 8 lutego.
    Szkoda, bo krótko przed zblokowaniem m-p.pl napisałam komentarz o Braunie i sobie go nie skopiowałam, a drugi raz nie chce mi się pisać.

    Peryskop 1 Marzec 2016 o 6:12 pm
    I awatar mi przerobiło.

    Lukasz 1 Marzec 2016 o 6:48 pm
    Skrwysyny! Dajesz z kurwami.. ANONYMOUSE –>moze jakis anonimowy by pomogl chlopu ?

    Eliiii 1 Marzec 2016 o 7:54 pm
    Przecież nie mogą pozamykać wszystkich, nie damy się. Wszyscy muszą się dowiedzieć co jest robione, że zabiera się ludziom prawa do wolność do wypowiadania tego co czujemy. Jesteśmy z Panem.

    sprawdzam 1 Marzec 2016 o 8:40 pm
    Kula Lis też ostatnio nie ‚nadaje’.
    Kula Lis 65 22.02.2016 14:30:06 – to jego ostatni wpis na neonie

    sprawdzam 1 Marzec 2016 o 10:15 pm
    Marku, masz adresy wielu blogowiczów m-p.pl, więc można do nich napisać maile o tym, co się wydarzyło, jak jutro się okaże, że jednak skasowali stronę.

    taka prawda 1 Marzec 2016 o 11:42 pm
    Wczoraj w dziwnych okolicznościach w hotelu w Warszawie znaleziono martwego Mariana Zagórnego ,który walczył z GMO , na stronie NTV nie można odtworzyć wywiadu z Aleksandrem Starostką o jego doświadczeniach z mind control. Dziwne to wszystko.

    Lubię

  2. zenobiusz pisze:

    Lubię

  3. zenobiusz pisze:

    Lubię

  4. zenobiusz pisze:

    Lubię

  5. zenobiusz pisze:

    Lubię

  6. zenobiusz pisze:

    Lubię

  7. zenobiusz pisze:

    Lubię

  8. zenobiusz pisze:

    Lubię

  9. zenobiusz pisze:

    Lubię

  10. zenobiusz pisze:

    Lubię

  11. zenobiusz pisze:

    Lubię

Skomentuj

