Sprostowanie – przepraszam Ankę


PS

W swoim twicie nieopatrznie podałem nieprawdziwą informację o Ance – jakoby była z Nowego Jorku.

image

//platform.twitter.com/widgets.js

Faktycznie nie doczytałem, a przecież nawet w Wiki napisali, że Anka urodziła się w Waszyngtonie.

image

To oczywiście mój błąd i ignorancja, w związku z czym przepraszam, bardzo, oczywiście.

I może od razu wyjaśnię dlaczego piszę Anka, a nie po “prostu Ania”

a tu, nad Wisłą, jest po prostu Anią Sikorską.
Czytaj więcej: http://www.polskatimes.pl/artykul/981469,anne-applebaum-zona-radoslawa-sikorskiego-to-dzis-jedna-z-najbardziej-wplywowych-polek,id,t.html

imagehttp://natemat.pl/34903,anne-applebaum-to-nie-tylko-zona-radoslawa-sikorskiego-dziennikarka-pisarka-i-amerykanka-ktora-w-usa-teskni-za-polska

– bo mianowicie nie mam zaszczytu być rodziną ani znajomym i nie jestem nad Wisłą, ale nad Wartą.

I oczywiście też w tej sytuacji przyznaję bez bicia, że nie zasłużyłem na obiad jak Łukasz Warzecha, ale na #Appleban, za który oczywiście od razu [po]dziękuję, żeby nie…

View original post 265 słów więcej

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

