Alternatywne Aktualności – komu możesz zaufać? Russia Today? Weterani Dzisiaj? Może nie…..


Alternative News – Who Can You Trust? Russia Today? Veterans Today? Maybe Not…..

Alternatywne Aktualności - komu możesz zaufać?  Russia Today?  Weterani Dzisiaj?  Może nie…..

Jako ktoś, kto aktywnie uczestniczy w badaniach spiskowej Staram bardzo trudno wysunąć informacje, które są zasadne i researchable. Od dawna wyraził przekonanie, że nie należy indeksdo mnie zaufanie, trzeba zobaczyć, co piszę i zrobić badania, aby dojść do własnych wniosków.Podobnie jak wielu badaczy mogę i robią błędy. To jednak nie jest to dominujący pogląd wśród badaczy spiskowych, którzy dążą do łyżka odpowiedzi podawaniem do publicznej wiadomości. Interesującą rzeczą jest to, gdzie te odpowiedzi pochodzą, i może być zaskoczony, jak wstrząśnięty jest chyba lepszym słowem.

Każdy dzień, jako naukowiec, uderzę się wiele różnych witryn z wiadomościami i postarać się o sens nagłówkach dni. I starać się zarówno mainstream i alternatywnych wiadomości, aby spróbować znaleźć bryłki informacji, bo powiedzmy sobie szczerze – to jest świat spisek, a czasem samorodek jest najlepszą rzeczą, jaką można mieć. Wiele razy widzę bardzo prowokacyjne tytuły o wojnach, pogłoski o wojnach i wiele innych drybling, który ma bardzo małą podstawę do rzeczywistości, ale jedno jest pewne, zawsze za – widzę RT i Veterans Today cytowane szeroko. Więc jakiś czas temu postanowiłem zrobić trochę badań, jestem tuż naukowca, aby dowiedzieć się, kto stoi za tych źródeł multimedialnych. I odkrył, ku mojemu zaskoczeniu, że RT / Russia Today to Kreml finansowane maszyna propagandowa i to Veterans Dzisiejsze Edytor Gordon Duff jest szeroko opisywany na finansowanego irańska PressTV propaganda jako analityk. Odkrywszy to powiedziałem kilka znajomych o tym, co znalazłem i umieścić go w głębi duszy w „Nie ufaj tym” folder.

Jesse-VenturaOstatnio dowiedziałem się, że renegat polityczne i liberatarian poster child Jesse Ventura zamierza przyłączyć RT / Rosja dziś i mają głębokie twarde uderzenie pokaz polityczny.Ciekawe pomyślałem, i szczerze slam do jego wiarygodności w moim umyśle. Prawdę powiedziawszy cieszyć Ventura i myślę, że zrobił wiele dla narażając alternatywnych struktur rządowych i spiski, które wydają się rozwijać w dzisiejszym świecie. Jako gubernator Minnesoty myślę zrobił kilka rzeczy naprawdę dobrze i zrobił wielką różnicę, ale RT? Co on sobie myśli? Pytałem sobie to samo pytanie, od kiedy dowiedział się o tym i doszedłem powinienem zbadać niektóre z informacji, które są dostępne na temat dzisiejszej Rosji w nadziei, że ktoś przejdzie wzdłuż tej informacji gubernator Ventura, może, być może, będzie on przemyśleć to. Chciałem też, aby udostępnić tę informację w nadziei, że ludzie będą naprawdę wziąć długi twarde spojrzenie na RT i Veterans dzisiaj jako źródeł informacji.

Co nie mówię, jest to, że Gordon Duff i Jesse Ventura są shills do tych maszyn propagandowych. Podejrzewam, że są dobrze intencje osoby, które wykorzystują możliwości czują rozprzestrzeni swoje wiadomości, zarówno dobre i złe. Mając na uwadze powyższe Myślę ich związek z tych źródeł informacji nie zaszkodzi ich wiarygodność i myślę, że to uczciwa ocena.

Więc kto jest naprawdę Russia Today?

Russia TodayRussia Today została założona przez RIA Novosti, państwowego agencji prasowej Rosji, w 2005 roku RT również wspólnej przestrzeni z RIA Novosti choć utrzymuje oddzielną środowiska operacyjnego. W 2012 RT przeniósł się do nowego stanu obiektu sztuki transmisji, który został dotowane przez rząd rosyjski w 2013 Vladamir Putin wydał dekret prezydenta o rozwiązaniu RIA Novosti i utworzył nową agencję o nazwie Rossija Segodnya lub tłumaczona Russia Today. RT był bardzo szybki, aby podkreślić, że Rossija Segodnya była żywa indywidualne, ale jak Dec. 31 2013 Margarita Simonyan, redaktor naczelny i RT News, został mianowany naczelnym redaktorem i Rossija Segodyna którą przechowuje wraz z jej codziennej dzień obowiązki z RT skutecznie dając Simonyan kontrolę redakcyjną nad obu operacji jednocześnie.

Na jego powstania RT otrzymał w sumie $ 30m z RIA Novosti wraz z dodatkowych funduszy, które zostały sięgają do banków i firm, którzy są zwolennikami Putina. Od tego momentu roczny budżet RT wzrosła do ponad $ 300 mln i był chroniony przez kolejności Vladamir Putina. Możesz zobaczyć więcej na ten temat tutaj .

putin_russia_todayChristian Science Monitor Zgłoszone :

Według rosyjskich mediów, fundusze Kremlin RT w wysokości około $ 300 milionów rocznie, a Putin osobiście zabronił ubiegłym roku rząd ciąć jego finansowania.

W Wielkiej Brytanii, OFSCOM która jest podmiotem standardowych i praktyki zostały zbadane RT, aby ustalić, czy są one prezentując nowości jest obiektywne i rzeczowe. Widocznie OFSCOM zbadała RT nie mniej niż sześć razy.

Według rzecznika OFSCOM

Ofcom rozpoczęła dochodzenie w sprawie tego, czy ten program o sytuacji na Ukrainie, które obejmowały anty-zachodnie komentarzy, był należycie bezstronny.

obrazyCo naprawdę znaleziono niepokojące było odcinka BuzzFeed artykułu o RT:

Wkrótce po wejściu do sieci, obecni i byli pracownicy powiedział, zdali sobie sprawę, że nie obejmowały wiadomości, ale produkcji rosyjskiej propagandy. Niektórzy pracownicy iść jasny oczami, patrząc na doświadczenie ponad wszystko. Inni nie zdają sobie sprawy z tego, co naprawdę chce RT dopóki oni już tam są. Jeszcze inni są wybierane na już konieczności wyświetlane widoki podatne na Kremlu. Język antyamerykańskie jest wtryskiwany do skryptów telewizyjnych przez redaktorów, a historie, które NIE toe linia redakcji regularnie giną.

Jest to zgodne z innymi oświadczeniami złożonymi przez byłych dziennikarzy, którzy opuścili RT. Wiele cytowane ścisłą kontrolę redakcyjną i wyciszenie alternatywnych punktów widzenia, jako podstawowy motywacji do ich wyjazdu.

Mając na uwadze powyższe wydaje mi się, że te stałe RT generowane nagłówki o spiskach, UFO, a spadek na zachodzie są bardzo starannie wykonane i szczerze o pożądany wynik, ale należy im ufać? Raczej nie w tym momencie, a po zbadaniu go i próbuje zrozumieć to naprawdę trzeba na pytanie, co Ventura jest myślenie, ponieważ jego skojarzenie z takiej organizacji byłoby sprzeczne z jego przekonaniami, co leas te jestem świadomy. Ale mi nie wierzysz, zrobić badania. W tym celu przytaczam listę zaledwie kilku artykułów o temperaturze pokojowej na końcu tego artykułu.

Więc kto jest PressTV?

press_tvInnym popularnym źródłem informacji wydaje się być PressTV i jeden z ich własnym stylem analityków Gordon Duff (redaktor Veterans Today). Duff, który jest postacią kontrowersyjną, jest również przejdź do źródła nagłówkami spiskowych Tak więc zaczynamy odkrywać, kim jest analityk.

PressTV została założona w 2007 roku i jest oddziałem Islamskiej Republiki Iranu Broadcasting lub IRIB. IRIB jest niezależna od rządu irańskiego butit donoszono że posiadają silną lojalność wobec obecnego konserwatywnej grupy politycznej, jak i Gwardii Rewolucyjnej. (Bardziej szczegółowe informacje są tuna dole artykułu). Ważne jest również, aby podkreślić, że szef IRIB jest powoływany przez ajatollaha Ali Chamenei bezpośrednio i że IRIB / PressTV to jedyne legalne źródło informacji w Iranie. PressTV była także źródłem sporo kontrowersji, roszczenia, które są zbyt liczne, aby umieścić w tym artykule, więc proponuję sprawdzić ten artykuł , aby uzyskać więcej informacji.

Gordon-Duff-press-tvWięc w jaki sposób Gordon Duff grać w to? Dobrze od czasu do czasu funkcji Gordon Duff jako oficjalny analityk ich nadań i mówi autorytatywnie na tematy wojskowe, polityczne i całe mnóstwo innych przedmiotów. On jest postrzegany albo przynajmniej przedstawiane jako komentator PressTV dotyczącego tych zagadnień. Przykładem jest artykuł na temat Veterans Today nazwał „Armageddon czuwać nad Syrią „, które jest przez „Gordon Duff i nacisnąć przycisk TV”. Co szczególnie interesujące, o tym artykule jest to, że masz artykuł napisany wspólnie przez PressTV (irański maszyn propagandowe ), która ma amerykańską flagę na jego tle. Amerykanizm zestawieniu z irańskim propagandy jest fascynująca i bardzo celowe, ale to, co jest bardziej interesujące jest to, że Duff i inni z Veterans Today udział w Syrii, na konferencji antyterrorystycznej sponsorowany przez PressTV – można przeczytać artykuł tutaj .

Gordon-Duff-Press-TV-Damaszek-SyriaPokrycie przez Veterans Today był także interesujące:

Ponieważ nie mamy w budżecie zostanie Raiders korporacyjnych wykupić Murdoch medialnych imperiów świata, musimy skupić się na narzędziach, które mamy. Główne z nich obejmował alternatywne nośniki gdzie poczyniły znaczne zyski. Press TV został szarpiąc swoją drogę powrotną z otworu sankcje królika oraz Veterans Today odnotowano ogromny wzrost jego słuchalności stacji radiowych w ciągu ostatnich kilku miesięcy, 5 mln widzów tygodniowo teraz.

Ten fragment wydawało się umieścić Veterans Today solidnie cohoots z PressTV. Ważne jest również, aby podkreślić, że sankcje, które są przywoływane były spowodowane państwowych sponsorowany opłat terroryzmem i bezwarunkowych fałszowania raportów informacyjnych.

Być może najbardziej oszałamiający objawienie o Veterans Today i Gordin Duff był sam przyznaje, że co najmniej 30%, co jest publikowane przez Veterans Today, a 40% tego, co pisze Gordon Duff jest fałszywe. Nie wierzysz mi? Zbyt szokujące dla słowa?Słuchaj Gordon Duff i własnymi słowami …

Więc co mamy robić? BADANIA! Nikt tam ma pełną prawdę i jako osoba, która jest zainteresowana tym tematem trzeba go znaleźć samemu. Czy badania i dojść do własnych wniosków. Nie pozwól, by te tematy się spoonfed do Ciebie, ponieważ nie zawsze można ufać osobie trzyma łyżkę. Ale jedno jest pewne – nie będę ufać RT, weterani dziś czy Gordon Duff. To tylko moja opinia.

 

SPINKI DO MANKIETÓW

RT

PRESSTV

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s