Tȟašúŋke Witkó i Anna Karpeta w jednym domu stali ,czyli trolli nocne rozmowy


  1. Poniżej szczucie na człowieka którego uznano za łowcę trolli.Internet pamięta.

    Pytanie ,komu go wystawiła nasza Anna ..pokarze czas.

      23.07

    To jest lepsze

  2. W odpowiedzi do   

    Żaden głupi bękart nie wygrał żadnej wojny umierając za swój kraj, wojny można wygrać tylko zabijając innego głupiego bękarta za jego kraj

  3. W odpowiedzi do   

    Będę walczył do ich końca i jest mi obojętne jak skończą.

  4. Wodzu tu nie o strach chodzi tylko o sianie podziałów i mącenie ludziom w głowach. Wygrywa zawsze ten kto ma odwagę walczyć do końca…

  5. W odpowiedzi do   

    Owszem. Litość dla takich gości jest mi obca. Starzy, zawodowi trolle. Na co oni u mnie liczyli? Że mnie wystraszą?

  6. W odpowiedzi do   

    „Niech Bóg zlituje się nad mymi wrogami, będzie im to potrzebne.” – G.S. Patton

  7. Czy rozumiesz choć trochę logikę tych czynów? Nie ma litości… 😆 A wszyscy artyści to psie krwie.

  8. W odpowiedzi do   

    Nie. Albo ja albo on. Dla mnie wybór jest prosty.

  9. Śpiewał o tym kiedyś Kazik Staszewski. Dla pewnej kategorii osób nie ma litości…

  10. W odpowiedzi do   

    Ja nie biorę jeńców. Zadym nie wszczynam, ale jak ktoś mnie napada, to nie mam litości.

  11. W odpowiedzi do   

    Bardzo proszę Wodzu. Weź jednak pod uwagę, że do @lostsona mam pozytywny stosunek mimo, iż czesto się zdarza, że się nie zgadzamy

  12. W odpowiedzi do   

    Zeskrinuję, co?

  13. W odpowiedzi do   

    Bolesław Tadeusz Kisiel vel z Bydgoszczy w Galerii Zamczysko promującej dzieła m.in.: wlasnej córki…

  14. W odpowiedzi do to  i jeszcze 2 osób

    To jest skończony debil i tchórz. Jeden i drugi. 🙂

  15. W odpowiedzi do   

    anna karpeta podał/a dalej anna karpeta

    Logika to nie jest mocna strona . Jakiś czas temu miałam okazję się przekonać:

    anna karpeta dodał/a,

  16. W odpowiedzi do   

    …którzy popychają niespiesznie Nibiru przez kosmos . w stronę Ziemi ; niebywałe te spiski 😜

  17. W odpowiedzi do   

    Czemu mnie to nie dziwi

  18. W odpowiedzi do  

    W takim razie również proszę o bana. Posądzenie Anny o prorosyjskie poglądy to dla mnie dowcip dnia. Zalecam staranniejszy dobór źródeł inf.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Tȟašúŋke Witkó i Anna Karpeta w jednym domu stali ,czyli trolli nocne rozmowy

  1. zenobiusz pisze:

    Polubienie

  2. zenobiusz pisze:

    Polubienie

  3. zenobiusz pisze:

    Polubienie

  4. zenobiusz pisze:

    Polubienie

Skomentuj

